Kundservice
Du är alltid välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.
Vi finns här när du behöver oss
För att komma i kontakt med ditt lokala kontor hittar du kontaktuppgifter på respektive områdessida. Du vet väl om att du dygnet runt kan logga in på ”Mina sidor” och skapa en felanmälan?
Är ditt ärende akut utanför våra öppettider? Använd de telefonnummer som finns under respektive områdessida och följ instruktionerna. Alla viktiga telefonnummer finns också anslaget i ditt trapphus.
Hitta information för ditt område
Du hittar telefonnummer och mailadress under respektive område. Sök nedan för att komma till rätt.

Öppettiderna gäller helgfria vardagar
Felanmälan kl. 08-16
Öppettider kl. 08-10
Problem med ditt boende? Logga in på mina sidor för att göra en felanmälan.
Här hittar du våra lediga lägenheter nära dig.
Inflyttning
Vi får många frågor gällande inflytt i våra lägenheter. Här bredvid finner du svar på de vanligaste frågorna.
Vi vill också påminna dig som ska flytta in i en av våra lägenheter att komma ihåg att adressändra samt teckna hemförsäkring. Viktiga telefonnummer och kontaktuppgifter finns alltid anslaget i ditt trapphus.
Kan jag hämta nycklarna tidigare än inflyttningsdatumet?
Kan jag vara säker på att lägenheten är besiktigad innan min inflytt?
Får jag flytta in med mina husdjur?
Avflyttning
Här finner du svar på de vanligaste frågorna vi får gällande avflyttning. Även vid avflyttning är det viktigt att du kommer ihåg att adressändra samt att säga upp eventuella tv- och bredbandsabonnemang.
Uppsägningstiden är alltid tre (3) månader om ditt kontrakt inte säger något annat. Önskar du en kopia på ditt kontrakt hittar du det på ”Mina sidor” eller är du välkommen att kontakta ditt lokala kontor.
Hur säger jag upp min lägenhet?
När sker slutbesiktning av min lägenhet?
Jag har tappat bort en nyckel?
Jag vill lämna min lägenhet tidigare och har en kompis som vill ta över den?
Min lägenhet ska renoveras, behöver jag slutstäda?
Hyresavi frågor / Övriga frågor
Har du frågor om din hyresavi eller undrar över hur du ska agera vid störningar från grannen då finner du de vanligaste frågor och svaren här.
Om du inte fått svar på din fråga eller om du önskar komma i kontakt med en viss medarbetare hos oss rekommenderar vi dig att använda formuläret längre ner på sida.
Jag har betalat in på fel hyresavi?
Jag har inte fått min hyresavi för denna månad?
När ska hyran betalas in?
Min granne spelar musik sent på nätterna?
Vid störningar kan du alltid kontakta vår störningsjour (använd ditt lokala nummer). Det är viktigt att du som anmälare vet om att vid ej konstaterade störningar kan du som anmälare bli betalningsskyldig för utryckningen.
Kom i kontakt med ditt lokala kontor
Fick du inte svar på dina frågor? Kontakta ditt lokala kontor genom att fylla i formuläret och välja din specifika ort. Vi besvarar dina frågor så snabbt vi kan.
Observera att våra fastighetstekniker prioriterar ärenden som är mest akut först och att övriga ärenden på grund av det kan få en längre hanteringstid. För övriga frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.